GODNATT.

Nu är jag hemma igen, är sjukt hungrig och har just slängt i mig lite start och mjölk, gott. Idag har jag inte gjort så mycket.. Blev upphämtad av faster, körde hem till pappa och kollade på F1 kval och sen stack vi till frösötornet en sväng för jag ville ha en kakbit.. När Lill och dennis hade fare så fick vi skjuts till stalle där vi slängde åt hästarna mat och sen åt vi middag hemma hos pappa. Sen har jag vare hemma hos emma och umgåtts me hon och Vanja, vi fick för oss att rita porträtt i paint vilket blev en succé, eller hur? Vi va inte alls göra lös eller trött, fann insparation helt enkelt. Nu är jag så trött så hela huvet snurrar på mig, ska sova.

har använt kameran idag för första gången på väldigt länge också, den lever fortfarande, kommer förmodligen bilder imorgon.
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0