ENFORMIGT.

Nu när skolan startar igång på allvar igen så har jag insett att mina dagar framöver kommer vara jävligt enformiga.. Skolan, hem och äta nått mellanmål, ut och gå en sväng(ev dra till stallet), hem och äta middag, träna och sen kväll. Idag slutade vi lite tidigare då vi inte hade nått gympa pass utan teori liknande bajs, så det va bara att släpa med sig idrottskläderna hem igen vilket jag kände va så himla jobbigt. 
Det har dessutom börjat blivit kallt vilket vi inte alls gillar. Vintern är påväg och jag är inte nöjd. 

På tal om vinter, bilden skriker verkligen KYLA. (Gammal bild på ek)

ne, nu ska jag starta min enformiga vecka.
Hadé!


Kommentarer
Postat av: Ek

Coola ögon jag fick! :D

2009-08-31 @ 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0