DYRT ATT DÖ FET NUMERA?

Glader man blev då bajsbullen under natten blev itvingad en morot och lite vatten och helt plötsligt fick eld i baken och skulle skutta och kåta runt som alltid annars. Kanske vi slipper ta bort han hos praktarslerna som tycker d är såå slitsamt att ta ner en kanin över 2 kg så dom bestämt sig för att ta en förmögenhet endast för dom feta kaninerna? bara att hoppas på att han fortsätter såhär och inte återgår till den halvt döda kaninen han va igår. Och nej, jag bryr mig inte om vad d kostar för min stackars kanin att tas bort.. tkr bara det är så elakt mot dom lite fetare kaninerna, puhu.

Idag efter skolan drog jag hem och gick ut och gick en sväng, slängde mig i soffan helt utmattad och höll på somna, gick ner till stalle och donade, cyklade hem nattas cykel och nu sitter jag här och ska snart starta ett träningspass som förmodligen kommer ta död på mig. Är så sjukt less på att inte få träna pga denna jävla förskylning, jag förklarar mig härmed FRISK.
Hadé!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja fy för dissen mot dom feta kaninerna....dom måste alltså väga under 2 kg för att man ska få betala den billigare avgiften,men små tjockiskaniner(Pelle skulle LÄTT räknas dit) dom åker på den dyrare avgiften. Då kan man ju undra HUR mycke mer i sprutan får dom??? Nåja,han fick ju fart under "stampetassarna" igen så vi slipper bekymmret för en stund ialaf. just nu sitter han och biter lika "#¤%¤#/ irriterande i buren som han brukar.....MEN GE UPP!!! efter 7 år borde han ju ha fattat att buren inte ger vika.......=0)

2009-08-27 @ 08:32:37
Postat av: mamma

"dyrt att dö fet"...må gudarna förbjuda att jag nånsin behöver en sån spruta förresten....storleken och kostanden för den???!!!! (förhoppningsvis behöver man ju inte passera DJURSJUKHUSET då den dagen kommer)=0)

2009-08-27 @ 08:38:32
Postat av: Mojitomamman

Kan fixa gratis, när det är dags......Men vad bra att han fick i sig en morot. Det blir man ju inte fet av, bara brun.

2009-08-27 @ 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0