Äckligt-honugs-te = MIRAKELKUR?

JAAAA, jag är redan påväg att bli frisk! kan både röra nacken och gäspa utan att dö av smärta. GLÄDJESKUTT. Idag har jag vare på DOK och hjälpt johanna döma en dressyrtävling, en sak e säkert och det är att jag inte ska satsa på ett yrke som domare. Efter jag strutsat omkring som ett fån och även fått en fet smäll i ryggen av päronet själv så drog jag ner till stalle och stack ut en sväng på glänsa.
Glänsa ska starta imorgon på Bergsåker och jag kan tyvärr inte följa med då jag bestämt mig för att ligga hemma som en säck potatis hela dagen, på så sätt kanske jag blir helt frisk snart.
Håll tummarna för kraken nu!

Har just ätit en massa gräddglass, klassisk vanilj, lecker! Har också letat fram en massa recept på lättgjorda milkshake´s som jag ska försöka ge mig på imorgon. Nu håller min brorsa på att babbla huvudet av mig och jag förstår nu varför folk stänger av öronen när jag väl sätter igång. Ne, d va elakt..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna "päronet"

Hahaha sry, jag snubblade faktiskt! xD

Krya på dej! <3

2009-08-21 @ 01:33:48
Postat av: mamma

känns bra att du får en dos av "pratglad"-lillebror!! Så vet du hur mamma har det!! =0)

2009-08-21 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0