Clear round!

Goddag! Jag har just kommit hem från clear round hoppningen på DOK, blev massa med bilder och frusna kroppsdelar! 

       Viktor Slogum.
      
       
  
       Viktor Slogum.
      
       Sandra och viktor.
      
       Sandra och Viktor.
       

Jätte dålig kvalla på dom stora bilderna och en stor del av alla bilder är suddiga då mitt helvetes objektiv vägrar fokusera. Hur som helst.. Jag ska snart äta sen drar jag, emma, anna och erika till Lit och våldgästar Malin!
      

Kommentarer
Postat av: Anna

Flitig du är Nicc! :) Fina bilder. Hur gick det för Emma o Kungen?

2009-04-14 @ 16:17:08
URL: http://animation.blogg.se/
Postat av: Mamma

....oj vad du tog i ang ditt objektiv!! =0)

2009-04-15 @ 12:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0