"Svenska solen.."

har gått igenom 2 plågande nationella idag, elr endast ett då det andra mest var föremjukande. Matten gav kortslutning så jag delar ut d "plågande" priset till matte nationella, Engelska(muntligt) va inte så svårt men jag har ju inte snackat engelska på typ ett år för vi gör ju fan aldrig d i skolan så jag lät ju som ett nerknarkat fyllo som försökte prata vett på engelska, tro mig, d va hemskt!

nu kom jag just hem från stalle efter en rump-plågande barbacka tur på glänsa tillsammans med emma och kungen, skit härligt väder verkligen, det beror nog på den Svenska solen, eller va tror du emma?
jo, emma har ju den här grejjen att hon ska prata smart och förklarat till alla folk, nämner man att man fryser kan hon tex bara spy ur sig "det är för att det är ett lågtryck och regnar vilket medför några minus grader." eller kanske inte riktigt den stilen men, you get the point!

(Nichole och emma solar lite i furan under turen..)
Emma: alltså, solen kan ju inte ta så mycket när den inte är het!
Nichole: Vissa säger ju att det är då den tar mest.
Emma: men ofta, alltså, den svenska solen är ju inte lika stark som den i utlandet tex.


Hur många solar tror du det finns?
registrera ditt svar genom att lägga in en kommentar..

..Inte riktigt, hur som helst så fick hon äta upp sin egna medicin rätt snabbt (kärringaktigt talat).

Nu ska jag duscha och äta, hadé!
(ska snart fota, kmr bilder då)


Kommentarer
Postat av: Ek

Haha! Så klockrent av Emma XD

2009-04-23 @ 21:44:19
Postat av: Anonym

hahaha, emma x) <3

2009-04-23 @ 23:16:37
Postat av: Jimmy

Hmm.. ska ju vara att varje individ har en egen sol/måne+

2009-04-24 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0