Sommartider hej, hej!

Idag efter skolan for jag, natta, Jimmy, brolle och Jimmys pappa med Nickan och glänsa ut till travet. Brolle och Natta skulle ta tid när de kutade på banan, själv var man ju där med kameran i högsta hugg! Dock är jag jävligt less på de nya objektivets fokusering då den inte riktigt gör som man vill, men d visste jag ju redan när jag köpte det så.. You can put the blame on me!

bilder från travbanan.


Sandra    Trollnicka    Brolle        Denis   Natta & Glänsa    Denis
och viktor                  


Brolle och Trollnicka.

Natta och Östby Glänsa.


Det var den dagen! Nu ska jag hoppa i duschen och kolla på desparate, resten kan ni nog lista ut!

Kommentarer
Postat av: märta

förutom att det inte var någon desperate för den jävla hockeyn. grrrrr :(

2009-04-07 @ 22:29:38
URL: http://singoursong.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Yes, fick ju istället se Färjestad vinna i förlängningen och se dom rycka med 3-1 i matcher :D

2009-04-08 @ 08:16:09
Postat av: Mamma

Ja det va ju surt att det inte va någe desperate.... =0)

2009-04-08 @ 12:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0