ska fan visa ett och annat!

Kom just hem från en springtur, mina ben värker och jag är helt slut..
nu ska jag skynda mig att duscha och fixa på sen måste jag plugga alla 100 sidor vi har i SO-prov till veckan. Och ikväll måste man upp till skolan igen på nån polisgrejj, prata om knark, våld och torvalla antar jag, fan va segt! Och inte nog med det, vi hade sovmorgon nästan hela förmiddagen imorron, ne det drogs ju såklart in för vi ska ha litte samarbetslekar och prata angående mötet ikväll, det är skitapa!

angående rubriken.. jag ska hurta upp mig som en jävla idiot och höja mitt sega jävla G i idrott, punkt slut!
synd att man är bollrädd till tusen, seg och har kondition som en pära. kmr gå skit bra d här..

(http://www.nelly.com/)

tror jag har bestämt mig för den här klänningen till avslutningen då
den är bra för plånboken och dessutom riktigt snygg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men Nichole, det är bara fortsätta kämpa, ifall man alltid ger järnet belönas man till slut!:)

2009-04-28 @ 19:38:19
Postat av: Tine

Stiligt.. handlar själv en massa klänningar därifrån just nu.. Vem som nu trodde jag skulle bära klänning i sommar hmm

Den blir finfin till avslutningen ;)

2009-05-01 @ 09:22:24
Postat av: mormor

Du är duktig som pluggar på.

Den klänningen blir du fin i på avslutningen

2009-05-01 @ 09:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0