shopping, slutsats, bankrutt!

japp, jag tog mig friheten att handla upp alla pengar jag hade, busskortet tog slut och mina sista kr gick till att istället betala bussen. Hur som helst unnade jag mig en dag att inte tänka ett skit på skolan (även om d behövs) för d känns som om jag blir tokig snart!

köpte iaf ett vanligt vitt linne från Bikbok,
en shjort-liknande tunika från HM och ett par stuprörsjeans från slave(S?)

Nu sitter jag och försöker töjja lite på mina jeans, får ingen luft för tillfället men nöjd är jag.
Nu ska jag dra ut och springa en sväng sen kanske jag bokar soltid till veckan, vem vet. (har en säker penga källa där du) sen så gissar jag på att jag bryter min lilla plan och förbereder mig lite inför matte nationella imorgon.. å herregud va d kommer gå åt pipan!

ingen bild idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0