hej, igen!

tredje inlägget idag, tjatig man kan bli. Dagen har vare allmänt stressig men ändå skön på nått sätt, Nicholas påstår att 80 åringar har en linjal långa bröst och jag sitter och garvar åt mitt utkast på mobilen, man kan hitta mkt roligt!

Avsluta aldrig nåns mening om du inte är säker..
(Inte i detalj, men ungefär vad jag kommer ihåg av d)

Emma:
"Bättre med långa ben än lång överkropp"
Nichole: "ne, det är fint me lång överkropp!"
Emma: "Ne men.."
Johanna: "..Ditt huvud ja?"

annat tillfälle..

Emma: "Johanna, minns du hur glad vi blev.."
Johanna: "..Ja, När vi äntligen hittade din storlek!"

Haha kommunicationen mellan dom där!
antar att det är "you have to be there"-tillfälle på dom där dialogerna.
Ne, Påsk/födelsedags-middagen hemma hos momma va trevlig, må ju föra traditionen vidare! Grattis till momma som, idag är 64 år! Ne, nu ska jag hitta på nått!


Tog just några kort på natta och sandra, delar med
mig av d tkr jag.

Kommentarer
Postat av: Ek

Haha, klockrena dialoger jue! Speciellt den sista XD Vi får träffas en annan dag! <3

2009-04-18 @ 21:08:23
Postat av: Fredrik

Tjena tjena!!



Här kommer en hälsning ifrån logarn. Vi har det bra och ungarna spelar kort med farfar/moffa. Moffa har inte en chans :-)

Ha det gott / Fredrik & Anita

2009-04-18 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0