Snön smälter, lite för mkt.

japp, snart blir jag så tokig på denna torvalla sjö som har blivit att folk kommer känna igen mig som "tjejen med simmutrustningen och gummistövlarna", ser ni d framför er? d gör jag och det skriker lite "snälla snälla" över d!
ikväll blir det stan med Sävelind och vi satsar på billig kebabtallrik, vi tappade lite gängmedlemmar under dagen, haha.. So, let´s call it a date dude!
kollade även igenom lite gamla mobil bilder alldeles nyss, gud vad man kan hitta! tänkte iaf dela med mig av den här otroligt vackra bilden sen i somras!


shrek liknande bollen åt vänster,
ja det är en fot och det råkar vara min..
den andra (som är täckt av min feta fot)
är Sävelinds, den bjur vi på!


Ne nu ska ja hoppa i stinkkläderna och skynda mig ner till stalle en sväng,
hadé bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha sorry, men vi får äta kebab tillsammans någon annan kväll! :)

2009-04-03 @ 18:38:55
URL: http://animation.blogg.se/
Postat av: Nickoo

Heyy! Regnade dig imorse hos dig också? :/

2009-04-05 @ 11:10:35
URL: http://niickoo.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså den där Niickoo har kommenterat exakt samma sak i min blogg, hon gillar nog ctrl + v och ctrl + c



Rösttiggare...

2009-04-06 @ 08:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0