Ledig dag med inaktivt pluggande

Idag är jag ledig och kanske borde jag skjutas för att säga det här, men det var fan precis vad som behövdes(Sa tjejen som inte har råd att leva pga av för lite jobb).

I och med detta har ja haft möjlighet att sitta framför datorn och tittat på ett tomt textdokument sen jag klev upp i eftermiddags(kl 11.30) med tven på i bakgrunden som inte alls distraherar. Närå men duktig har jag varit, får mycket gjort sakta men säkert kan man säga.. Ska bara skriva klart loggarna sen senaste kurstilffällena sen ska ja gå å slå mig själv i huvudet med nått hårt för att inte ha skrivit loggarna direkt efter varje kurskväll. Snacka om att göra sig själv en björntjänst.

Nu tittar jag på biggest loser och tar än en gång en liten paus i skrivandet genom att skriva lite gojja här. Btw, Zelda som tiknamn? Känner mig som ett geni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0