Dansar i regnet

Imorse vaknade jag i stortsett av att jag låg i sängen, med Ante framför mig och med en vaxbruk i näven. Äre det här som kallas "yrkesskada"? Stackarn blir påtvingad en massa klippningar och klet i skallen numera innan man ens har hunnit vakna. Jag gillar det.
 
Idag blir det långdag på jobbet då det är torsdag, men jag är taggad och det ska bli en bra dag det här! Sen ikväll blir det vell till att toffla lite me pöjken då vi för tredje helgen i rad spenderar veckoslutet måånga mil ifrån varandra. Jag kallar det "Toffel-rehab" och är inte ett dugg glad till detta. Så i helgen blir det till att hinna med så mycket som möjligt när man väl är hemma, skulle va jävligt skönt att kunna bli klar med diverse uppsatser tex.
Och påtal om ingenting..ja skulle så jävla gärna vela ha hund nu. Gärna nyss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0