Långhelg

Idag har ja gjort helg efter en härlig dag på salongen! Dock fick vi stå och glo ut på det fina vädret medan andra fick förbättra sin bränna å sitt glassintag i mängder. Jag drog även den skönaste "fel-meningen" idag då jag använde ordet "hårig" istället för "håröm" och chockade mig själv med att säga "Jag är fruktansvärt hårig" till en kund. Tragiskt nog är det andra gången den här veckan det här händer. Första gången blev meningen "Dina barn va håriga va?" Keep up the good work idiot.
 
Efter jobbet handlade ja lite nödvändigt skit i matväg(pålägg i alla olika former) innan ja stack hem å trampade på mördar-maskinen i 50 min. Mina ben skakar fortfarande. Nu har ja försökt koncentrerat mig på boken ja måste läsa klart innan vi drar ner till skåne nästa helg. "Släpp kontrollen lös" heter den och den är faktiskt helt okej, men än har ja inte kommit in i den. Nu ska ja borsta bissarna och släppa ut kaninen innan ja somnar. Imorgon blir det en stan-runda(äntligen!!) med Fjant för lite nya sommarkläder kanske! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0