TWIDAY

Imorgon drar vi till sundsvall för att äntligen slå ner våra rövar framför bioduken i ca 8 h i sträck. Twiday(d.v.s. alla twilightfilmerna under en dag, även den nyaste som har premiär 0.00 imorgon natt), är det spännande sundsvall dramat vi ska på. Jag får ta sikte på att sova genom någon av filmerna så man inte missar enda anledningen till att kliva upp så tidigt på morgonen en dag man är ledig, åka till sundsvall, leta efter rätt biograf och bli utsatt för sittsår. Kommer bli grymt.

Idag gymmade jag med fjant sittandes på golvet bredvid springbandet, spelandes på mobilen i sitt sinnesro, en ny form av träning då hjärnan fick jobba mest för att inte trycka på den lockande "stop-knappen" och göra henne sällskap där nere på golvet. Efter jag hade tränat tog jag bussen till tvillingarna och skulle lämna lite affischer inför JB-jul, vilket slutade med att vi satt på deras hallgolv i två timmar och uppdaterade varandra om vad som händer för tillfället. Efter min lilla chattstund med pajasarna så drog jag hem och åt, duschade och helt enkelt slappade, och nu sitter jag här med en turban av handduksmaterial på huvudet och är hungrig som fan igen. Mackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0