IMORGON IMORGON IMORGON..

Nu har ja just kommit hem från frösön, Lindas tatuering vart grymt snygg iaf och det var jävligt intressant att se på. Snodde en bild från lindas telefon då ja inte hade kameran med mig.

Nu har ja just ätit middag och ska hoppa in i duschen och ta mig en låång dusch innan ja fortsätter packningen inför imorgon. satsar på att landa på ungefär 10 kg,(just nu, 5.7 kg). Sen blir det vell till att peppa peppa och äta godis och peppa lite till! jag längtar så sjukt mycket!

JAG ÄR SÅ GLAD.

Kommentarer
Postat av: Linda BÄST!

HAHAH GLÖM ALDRIG PRICKEN ;d

2011-08-20 @ 00:12:02
Postat av: Linda BÄST!

HAHAH GLÖM ALDRIG PRICKEN ;d

2011-08-20 @ 00:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0