D är ju kul att gud hatar mig, skapar spotify och tar sedan allt ifrån mig.

Idag har vi haft styling i salongen och fotning efteråt. Min lilla grupp hade renässansen som tema och de var jag och brita som fixade med julia. jätte kul att nu när ja skulle redigera alla bilder, så vart allt minne på hela datan upptaget så ja kan inte ens redigera bilder längre.. kul. Efter skolan tränade ja körkortteori med linda och erika och det är så sjukt mycket som ja måste trycka in i skallen, ja fattar typ ingenting.

Nån bild på frisyren som blev!



Aja, nu ska ska ja träna på "talet" inför imorgon då vi har nationella, muntligt. Höll mitt fina tal för mamma i köket när ja kom hem idag, hon startade elvisp, pratade i telefon och sprätte runt choklad i hela köket, men innerst inne va hon nog jätte intresserad av mitt tal, hon vet d bara inte själv. Jaja, prata för mig själv nu ett tag, göra kvällsis och kolla bb sen blire sova och ha mardrömmar inför imorgon.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0