EASTERN PALACE=UNDERBART.

johanna: hallå, de är slut på d som finns!

emma snackar om sin lärare, johanna mummlar till.
Nichole: vadå johanna?
Johanna: hon säger att ja e som han och han e skitäcklig tydligen..

Johanna: jag behöver en servett!
Therese: du kan ta min, jag kan ta bort de jag spottade ut.

ska sätta dig till bords och en servitör med otroligt dålig svenska ska försöka hjälpa till.
servitören: tuteplö?
nichole: va?
servitören: Tuteplö!
nichole: eh.. va..?
servitören: TUTEPLÖ?
(rakt tillbaka i ansiktet på servitören) nichole: tuteplö???
stämningen blev väldigt pinsam.

nichole återberättar händelsen ovanför.. johanna tänker ett tag på vad d kan betyda och säger sen "bord för tre!?"

Therese försöker förklara att hon inte vill ha efterätt, servitören förstår inte och blir nästan lite upprörd över att hon inte vill ha, efter en ganska lång konversation där ingen av dom fattat vad den andra sa så säger therese "okej!" han går och therese suckar då och säger "Bli inte förvånad om han kommer ut med fyra små rätter.."

Kommentarer
Postat av: Thezz

AHahahahaha lyckad midda! <3

/Thezz

2010-03-15 @ 01:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0