hihi

amanda bjuder sara på godis.
5 min senare..

- Tack så himla mycket amanda, d här va väldigt gott!
- HAR DU ÄTIT UPP ALLT?!

personligt påhopp..
Nichole nämner ett namn på ett kvinnofängelse.

Amanda: Även att du kunde ett kvinnofängelse, har du nån släkting där ELLER!?

Ida petar i maten på skolan(wookgryta).
- Alltså, ingen kyckling ser ju ens god ut!
- Det är fläskkött.

- d va ju våra sista chips! nu måste vi dricka vatten..

-Å va mätt ja blev.
-Å vad jag är full av vätska.

lillebror släpper sig och allt blir tyst.
- FAAN I HELVETE VA ONT D DÄR GJORDE!

Lärare räknar upp en prislista över vad man fick böta under brott på medeltiden..
-.. 3 mark för präster som låter deras kyrka brinna ner. d va alltså billigare att mörda män som låg med andras kvinnor än att  bränna ner sin egna kyrka.

rolig prislista, godnatt.

Kommentarer
Postat av: ALICIA

sv: hahahaha, härligt! Då behöver jag inte oroa mig särskilt mycket för sommarjobb alltså. 90% av ditt studiebidrag räknar jag med ;)

2010-02-02 @ 09:54:50
URL: http://unitedstyle.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hahahaha<3<3<3<3

2010-02-06 @ 14:45:35
URL: http://bellepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0