Juletider med en gråhårig chaufför!

Idag har ja fått tonat och klippt Kajsas hår på salongen, blev fin fint, ek skulle hämta mig i hackås snäll som hon e, har dock aldrig varit så rädd för en människa som ja har pratat i telefon med men mrs-"ja kommer bli gråhårig på det här!" hittade mig till slut. Vi for direkt till sibylla och stoppade i oss käk, körde förbi en älg som förmodligem hade brytit benen, blev blödig och börja nästan lipa(usch!), for vidare till torvallas julavslutning, mötte upp emma, blev besviken på att den slutade så fort, gick vidare hem till emma, fixade med USB då ja skulle ha mer hannah montana avsnitt (hehe), drog hem till pappa, drack glögg, kliade varandra på ryggen och kollade på sunes jul, konstaterade att Famlijen Andersson är en parodi på familjen Elofsson och nu har jag just slagit in första julklappen för i år och känner en gnutta stress.

Nu ska ja kolla på Hannah montana och dricka loka, Imorgon är sista dagen sen är det jullov!
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Maritha

Fam Andersson har vissa delar som ÄR rysligt lika fam Elofsson......typ pappa Rudolf! Need i say more?? =)....tuss vart är tuss....VA?? jag lik mamma Karin.....pytt =)

2010-12-21 @ 13:49:50
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0