Frisör'n!..?

Hade min första klippkund idag, yeeay! men hurra inte än. slutade med en halvfärdig klippt frisyr då ja va tvungen att kuta till bussen, det var den sista bussen som gick då ja redan hade skjute upp tiden och bussar en massa, men faaan att ja inte kunde göra klart allt. Aja listan var rätt lång för en som jobbar lika segt som mig, skyller på d.

- färga utväxten
- bleka slingor
- klippa helform(diagonalt framåt),
ökade längder och gradering i nacken.
- slinga röda slingor
(hann bara börja på ökade längder och gradering, hann inte med röda slingorna)

Jag som verkligen ville se hur d blev och göra klart allting inte bara lämna kunden med en halv färdig frisyr (hehe), bra första intryck på att ta emot en kund, bra nichole. Aja, kom in till stan vid sju och hann därför inte gymma vilket var planen så d får bli imorgon istället.
Nu ska jag kolla på big bang theory och sova sen. Startade mitt beroende igen genom att koka lite nyponsoppa att sörpla i mig tillsammans med några skorpor, mums.


Gammgubben.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Maritha

NEEEEEJ är du fast i nyponsoppeträsket igen!!!! =)

2010-12-09 @ 08:52:19
URL: http://mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0