DUMT.

Idag var det JB´s julshow. Frisör programmet sammarbetade tillsammans i olika grupper, jag var med i glamour gruppen t.ex, och gjorde en modevisning tillsammans. Det var jätte kul och det var sjukt mycket fina frisyrer och sminkningar och jag fattar inte varför i hela h-vetet jag inte tog med mig kameran, d gör ont när ja pratar om det. dumt.

Det var kul att få träffa klassen igen iaf och man saknar folket väldigt mycket, även curry mackorna i matan.. mums! Showen slutade runt sex tiden då drog ja på stan me Julia och Olov, eller ja, jag drog med mig dom för att handla lite julklappar. Sen har det inte hänt så mycket då ja kom hem vid sju och fastnade framför tven vid åtta tills nu istortsett. Aja nu ska jag sova.


kan ju tyvärr inte bjuda på nån bild från showen eftersom ja e störd så d får bli en bild på natta från i somras då vi va i gävle. den är härlig. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0