behöver verkligen en klippning!

väntar på att ek ska komma så ska vi umgås lite. Funderar på att gå upp på affärn och handla lite nötter som ja inte kan stava till med sourcream smak på och kanske se en film hos pappa senare. Får se hur flexibel hon är. Kanske vi tittar förbi sjuklingen på stam sen också, om hon e hemma?

Åter till mitt problem. Mina toppar och ja.. hela mitt hår är en enda skada! vill verkligen få bort det slitna en gång för alla, det ser hemskt ut.

Sitter och dregglar över alla nyklippta hår.. Här är en bild sen ja klippte märta, vill också ha nyklippt och fräscht hår! Nu har ja gnällt tillräckligt över det här, kanske ska ta fingrarna ur och faktiskt boka en tid hos en frisör. Behöver även en färgning av utväxten och en toning, men de tror ja att ja kan boka tid för på skolan. Plånboken gör så ont annars.
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, om du törs så kan ja klippa dig ;) men färgen vågar jag mig nog inte på igen ! du är typ oturs håret för mig, haha.



<3

2010-12-27 @ 20:47:30
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0