Att krocka och bli räddad av silvertejp.

va med om en liten incident med melin och ek idag. Använder inga kodnamn då ja inte tycker d är nå konstigt alls, ek får slå ihjäl mig senare isf(puss pådig?)

Va ute och körde lite med ek och melin ikväll och i en otroligt låg hastighet fick ek sladd på bilen, tappade kontrollen och körde rakt in i ett vägräcke. Tankarna man har under en krock(även om d här var en liten än) kan man ju tro är i stil med, "jag har inte levt klart mitt liv" eller nått sånt kul. Jag kan ju dela med mig av mina.. "fan va mamma kommer bli arg!!!" d mest skrämmande va alltså min mamma, vill bara berömma henne och säga att hon är faktiskt lite skrämmande även om man inte tror det.

Hur som helst körde vi hem anna till lugnvik och skulle kolla hur illa skadan på bilen var först när vi kom dit. Vi klev ur bilen med tankarna "men d va nog inget" och möttes av en gaanska pajad framdel som i stortsett låg i backen och en pajad lykta, hade jag haft kameran med mig hade jag tagit kort(inte för att rub it in her face utan sånt kan va kul att ha senare) tror dock de finns bilder på det redan då d första ägaren till bilen gjorde va att le lite och ta kort.

Spännande kväll måste ja säga, fick skjuts hem av erik och ek och nu försöker ja tina upp! Men som sagt, det händer alla nån gång och det var ingen större fara så slå inte ijhäl mig nu söta ek, ja tyckte du gjorde det fin fint och bilen ser riktigt bad as ut nu med all silvertejp som håller upp framdelen på bilen!
Nu ska jag äta snickerskaka och kolla avsnitt, Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maritha

VA??? JAG SKRÄMMANDE....jo pytt!!! Det är nog mest för du vet hur galet orolig jag blir och att jag hade kastat mej ut i bilen och irrat på tills jag hittat dej....ja du vet som jag brukar göra när du ramlat av hästarna och jag måste köra dej till AKUTEN!!! =) men 14 sms senare hade du ju lugnat mej och jag satt snällt kvar i soffan..

Till EK: bara ut och kör igen,se det som en erfarenhet och sånna kan man aldrig få för många av! Kram till dej! =)

2010-12-30 @ 11:05:06
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: pappa

kanske ska installera störtbåge i bilen ,trist att få veta den här vägen,nu gick det ju tydligen bra denna gång till ek ,pån igen man blir aldrig en riktig bilförare förrens man varit av.

till min ohängda dotter .....NÄSTA GÅNG RINGER DU!!!

(OM DET BLIR NÅN NÄSTA)vilket vi får hoppas att det INTE blir

2010-12-31 @ 00:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0