Tiden går fort när man..

..har kul, glor på en otroligt konstig version av teletubbies på barnkanalen, "pratar" moppar, får för sig att lyfta en hel studdsmatta på 4 pers, får en cykel stulen och när man känner obehag av att titta på "blade´s of glory" tidigt på morgonen.
Detta kan resultera i att man sitter hemma hos Ante i hans soffa tsm med Jimmy och Johanna och när man minst anar det så slår klockan 8 på morgonen och man har då lyckads med att såkallat "dygna"!

Nu är jag såkallad SKITTTRÖTT och jag har legat på Andersön hela dagen och solat, höll på somna men höll mig, sov dock på vägen dit, påvägen hem och när alla handlade på coop och jag satt kvar i bilen.. Dock får jag inte somna mer för jag måste va trött ikväll så jag tar mig upp imorgon, sista jobbdagen, skönt!! Nu ska jag duscha och sen ska jag ut med johanna så jag inte däckar nånstans här hemma.

Jag är så jävla lat så bilder sen veckan kanske kommer imorgon istället,
hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0