..för vi fick åka en limo, fy fan va vi e bra!

Igår va det dags för middag på skolan som sagt, jag och emma gjorde oss i ordning lite för tidigt så när det väl bar av så hade mina 2 timmars lockar dött. Men hur som helst så blev vi upplockad av en limo! as tufft!
Agnes bjöd med mig, emma, sara och karin och carro bjöd med markus(marcus?), Lisa och Malin, det va jätte skojj!
vi gled omkring innan vi anlände(lägg märke till ordvalet) till fritidsgården vid skolan, haha snacka stil d blev när alla nior stod där ute när vi klev ur limon, en upplevelse man sent glömmer! Ne, nu har jag reflekterat klart över limon, ville bara skryta lite, moha..

när vi hade ätit förrätten så snurrade hela universum och illamåendet låg på topp! Så jag lämnade min kavaljer(elr va man säger) själv, förlåt för det anton. Så jag drog hem när efterrätten serverades, surt!

aja, bilder kommer det en massa av sen! Nu ska jag snart dra till bussen, ska åka in till eastern oh äta lunch bufé med hela klassen, skojj skojj!
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0