SPRUTAN?

goddagens, Idag på skolan körde vi en jävla massa namnlekar, pratade om våran lärares 5 katter och stinkandes lägenhet och blev roligt nog fotograferad mitt på morgon. Vi fick även våran utrustning inför klippningen och det första jag gör är att jag tänker klippa i läder med min sax som tydligen inte ens tål att klippas i papper.. kunde ha blive "oops" som päronet skulle sagt.
Efter skolan gick jag runt på stan pch drygade ut tiden med malin vars tåg inte gick förns halv fem och vi slutade två.. sen när jag kom hem gick jag ut och gick tills hjärtat höll på hoppa ur bröstet på mig då jag aldrig blir av med den här jävla förskylningen och nu sitter jag här som en hösäck och undrar om bajsbullen måste tas bort imorgon. Han är nämligen väldigt sjuk sen igår kväll då han varken äter, dricker eller rör på sig, han bara ligger som en säck potäter och han är inte sig själv längre.. vart är min kåta och argsinta "kaninjävel"?

be en bön eller nått åt mig, gud hatar mig.

Kommentarer
Postat av: therese

Avlivas? )':

2009-08-25 @ 20:03:42
URL: http://freaken.blogg.se/
Postat av: Ek

Håller tummarna åt dig Nichole! <3

2009-08-25 @ 20:29:00
Postat av: Johanna "päronet"

Jag gillar oops :D

2009-08-26 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0