Dagen!

Idag efter skolan hade jag ett långtråkigt utvecklingsamtal, efter d for jag, Natta, Nicholas och mamma till lillänge och testade och köpte skor till avslutningen/studenten.



Kom hem med dom här otroligt höga klackade skorna (- mina snygga sommar strumpor), kanske kunnat börja med en mjukstart i nått mindre slag men fan, dom va snygg och dom ville ja ha, får vell lära mig att inte se ut som en pensionär på styltor! Så mamma köpte dom åt mig vilket gjorde allt mycket lättare, tack tack!

Nu ska jag äta middag och jobba med en massa skoljobb, d va den dagen!
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig att plugga så du var värd att få ett par skor...... =0)

2009-04-28 @ 15:44:49
Postat av: mormor

Tur att mamma finns.









Tur att mamma finns.Skorna ser läckra ut men varning

gå sakta. Kram









2009-05-01 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0