Sammanfattning på en bra kväll..

Jag vet inte vilket som blir "100-dagars-favoriten",
att jag var full som en kastrull,
att jag spydde hela jävla hundradagars typ,
att jag satt mig i johans knä när jag kom hem för jag såg inte att han låg och sov i soffan,
att jag är öm i hela pannan för jag somnade med pannan på toaletten,
att jag tappade bort min mobil,
att nån idiot skrev till min stackars mamma från min mobil att jag var hos polisen och dyngrak,
eller att jag har legat och skakat sen åtta imorse?

Sån amatör. Men ja hade kul som fan i början med världens bästa klass, och min underbaraste och bästa fjant som fick stå ut med mig hela kvällen, min lilla skyddsängel där, haha. Nu är klockan åtta och jag börjar komma tillbaka till jordelivet igen, nu ska jag fan ut ifrån det här äckliga rummet innan jag drabbas av panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0