Onsdag

Idag har jag och fjant luskat fram min eventuella balfrisyr innan jag tränade med nicco för att sedan spendera dagen på stan med felix och julia, letandes efter jobb och smink. 

Nu har jag äntligen fått min jävla foundation som förhoppningsvis kommer bli helt perfekt(jämfört med den andra som gjorde mitt nylle svart), och nu är det bara hårfärgen kvar, vilket är väldigt passande då vi ska få ha egen hårdvård imorgon på skolan. För tillfället sitter jag och känner mig lite spydfärdig då jag tydligen åt något opassande ur en låda i kylskåpet till middag, mammas kommentar va "jaha oj, den som jag hade tänkt och slänga", det värmer. Mitt nästa projekt, eller ja, nuvarande projekt är att jag håller på att städa rummet, bara dammsuget kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0