Fortsätt bocka av

Det ser fan inte bra ut när man tar emot kunder som får titta i ens ögon som hänger nere vid knävecken alldeles blöta och irriterade av tårar. Nu kan man tro att jag har blivit hjärtekrossad eller någonting, men sanningen är bara att jag är så sjukt trött så jag har inte ens orkat hålla upp mina ögon idag.

Nu ska ja jag jobba lite på uppsatsen om brudklädsel då jag faktiskt ställde mig på salongen och gjorde en 2 timmars uppsättning till den här skiten och fotade varenda liten detalj typ. Efter det tänkte ja lägga mig och kanske bada igen då det har blivit en ny hobby som jag egentligen hatar(?) och då kan jag samtidigt dra en till inpackning, kur 7? Promenaden checkade jag av direkt efter bussen då tanken på att gå in i värmen och byta om och sen bege sig ut i helvetet igen, var inte ens ett alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0