Matrix jävelskapet

Idag har vi haft egen hårvård i salongen(färgat varandras hår dvs), och helskotta va matrix va motsträvig idag då, skitfärg.Hade just börjat älska märket ju, men wellas skandaler slår nog allt ändå.

Efter en heldag i salongen tränade ja med hurtbullarna, vi var alla helt döda i kroppen och det hände inte allt för mycket där på gymmet, men tillräckligt. Nu har ja just slängt i mig mat och vill bara ha mer, har även räknat ut att ja äter 6 ggr per dag, haha! och då är jag sjukt hungrig under alla pauser också. Sjukt. Min nästa plan är att duscha och glo vidare på biggestloser som blir mer och mer spännande och jag kan inte slita mig ifrån det. Jag är besatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0