Iphone och Nichole i samma mening

Iphone och mitt namn kom upp i samma mening idag, och gud så fel men underbart det lät. Käraste Julia har tappat förståndet totalt och ska numera ge mig hennes Iphone, jag citerar "det är ju bara en Iphone(också nått nummer jag inte kommer ihåg)".


Idag efter skolan gymmade jag tillsammans med Ida, och helskotta va svag jag är. Spenderar mer tid på springbandet än vad ja gör med vikter kom det klart för mig idag. Efter gymmet fastnade jag framför blocket och har inte slutat sen dess så nu ska ja hoppa i duschen innan ÄNNU en till säsong av biggest loser börjar(?!), hoppas det är en helt ny säsong och inge repris-skit, för då blir jag fan besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0