Har funderat

Sovmorgon imorgon. Stressigt som fan efter lektionen på eftermiddagen med att ta sig hem, greppa alla grejer och bege mig hem till syster för att börja laga maten, kommer med andra ord inte hinna träna någonting.

Min tanke nu är galen vill jag medge, funderar på om jag ska ställa klockan tidigt och sticka ut på en springur i det iskalla för att sedan hinna med att duscha mitt jävla hår som ska självtorka hela dagen, lagomt torrt till kvällen alltså. Det låter väldigt bra just nu, men känner jag mig själv rätt kan det bli tufft där på morgonkvisten, och tankar som "men jag har ju faktiskt tränat varje dag den här veckan.." kommer deffinitivt dyka upp, för att senare förstöra min grymma plan totalt.

Men jag har bestämt mig, och jag tänker ge det ett försök! Kan inte bli mer än fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0