du är en död man

Natten spenderades på soffan i ilska och jag kan säga att jag somnar mycket lättare i en trång soffa än i en säng. Hoppas ändå på att få kunna sova i min säng inatt, jätte högt krav, jag vet.

Idag har jag haft möte och sprungit runt på skolan utan anledning i väntan på att Nicco skulle bli klar så vi kunde gymma, och det gjorde vi också kan jag säga, guud så jobbigt det va. Nu har jag just kommit hem och slängt i mig en sen lunch och ska se finalen av BL! Ikväll drar jag till ek och umgås med mina tre tjejer, vilket var sjukt länge sen. Har även inhandlat lite tacos tillbehör och det vattnas i munnen på mig när jag ser nachochipsen med cheese smak.. ja, men stå emot var det va?

Kommentarer
Postat av: Maritha

....fatta då hur jag har det!!! =)

2012-01-20 @ 18:57:01
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Johan

jaha bara skaffa kista då .....

2012-01-21 @ 15:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0