Chocken när man ser att det stormar ute.. igen

Idag har vi haft våran första heldag på salongen sen länge tillbaka känns det som, alltid lika kul och problematiskt. Efter skolan tog jag och fjant oss en promenad till stan för att inhandla lite kaninmat, en tandborste och en jävla mascara som kostade skiten ur mig, Julia presentera även mig för hennes bästa vän som hon har tjatat om i eveigheter nu.. Chailatten.

Nu har ja just sett klart slutliga finalen av biggest loser och är lite besviken över att det är slut men överlycklig att se att de föredetta potäterna har förvandlats till strips. Sjukt snygga strips. Min nästa plan är att ta en promenad i stormen då jag skippade att träna idag. Hoppas jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0