Rödlök från helvetet


det luktar fan rödlök hela huset vilket luktar som svett och med det kan jag säga att jag har panik, ja har duschat, smörjt in mig med goddoftande lotion, sprayat parfym överallt i rummet(inklusive mig) och nu sitter jag och tuggar på ett fluor-tuggummi ihopp om att det ska lämna mig ifred.

Idag har jag sovit riktigt länge och skönt, tagit en timmes promenad i det fina vädret, åkt och handlat en sväng, ätit pizza som smakade underbart och nu ska jag greppa tag om min BJ och starta en film. Jag har ju som sagt beställt min balklänning nu också och har kommit fram till att om jag fortsätter såhär kommer jag behöva svälta mig själv några veckor innan balen för att komma i den. Det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0