Jag är en rörig idiot

Trött, flummig, och en rörig idiot är vad jag är idag. Snodde med mig mammas bilnycklar i jackfickan utan mening imorse, Skrattade så ja trodde ja skulle dö på salongen för en hylla föll pladask och det var glassplitter överallt, svor som en jävla pajas när ja kom hem för jag hade tappat bort bilnycklarna, vände upp och ner på allt för att hitta dom, var en sekund från att ringa gymmet och se ifall ja glömt dom där, innan jag tillslut insåg att jag hade lämnat dom på köksbordet det första ja gjorde när ja kom hem. Vad ska jag säga, en rörig idiot.

Nu har ja just duschat och ska ner för att äta lite kvällsfika och starta en film kanske. Kanske blir en sväng på spik mattan då ja plötsligt tycker d är skönt av någon anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0