Pensionär in action

Igår gjorde jag klar alla skisser och "deklarions-papper" inför deltidsprovet, känns som att jag kan slappna av nu, sjukt skönt. Dock är det lite strul med färgen tror ja då ja inte riktigt fattat hur jag tänkt.. men det löser sig.

Idag har jag suttit i solen och lyssnat på lite musik, pratat med min saknade guckamööle, vare på affärn, sprungit i panik till bilen vilket måste ha sett riktigt dåraktigt ut, och slingat mammas hår under tiden vi tittade på alice i underlandet. Johnny depp, jag är kär. Jag längtar tills imorgon av olika anledningar, jag får tvätta mitt hår som för tillfället ligger i en flottig mittbena, jag får sätta upp håret så jag kan få ut och springa igen, och jag får träffa mina snyggingar då pensionären faktiskt ska ut imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0