Keune care-line smoothing

Efter nästan 5 timmar på salongen är behandlingen äntligen klar och jag kan skatta mig lycklig som fick en 4000 kroners behandling gratis, för gud så härligt håret känns efteråt, och rakt för all del. Det enda jobbiga nu är att jag får inte sätta upp eller he håret bakom öronen förrän på fredag, och känner man mig rätt kan man se vilket helvete jag kommer ha i dom här två dagarna, jag har redan panik att det hänger hår i nyllet på mig.
Keunes "Care-line keratin smoothing" behandling är det vi har använt, det är som en slags rakpermanent fast det är uppbyggt på keratin som är ett av hårets viktigaste proteiner(ca 98% eller något sånt), därför sliter det inte lika mycket som en vanlig rakpermanent men det ska samtidigt ha lika lång hållbarhet. Just för tillfället känns det sjukt bra, får se hur det håller. Lägger upp en bild sen hur det blir då min kamera är på vift(min syster har den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0