HELTOMT

Huset är heltomt nu vilket känns fruktansvärt skönt för ett litet tag innan man blir less på tystnaden och börjar disskutera med sig själv ihopp om att det leder någonstans. Jag har just vaknat, jag fick kravla mig upp med frukost som motivation klockan 11.30, och nu är ja mätt som den nöjdaste och sitter och väntar på moffa som ska komma hem så ja kan klippa han. Det regnar ute eftersom gud hatar mig, så ja får se om ja drar ner och rider idag eller bara ger mig på en promenad i det underbara blöta regnet. Sen peppar vi inför ikväll bortsett från att ja saknar kläder och kommer få gå naken, en klassiker. Och det är där Emma Sävelind kommer in i bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0