TIPPAR!

Idag har va haft nationella.. jag TJUTER av glädje(helt seriöst) om ja får godkänt på hör övningen. Efter skolan blev det gymmet, gav mig på benen idag då d värker i hela överkroppen. Nu är ja död i bena verkligen. skönt. Efter det har ja gjort lite på "läxor" och sedan blev ja fast vid att sätta på tippar på naglarna som tog mig säkert tre timmar typ! herregud. Jag vill inte påstå att det ser BRA ut men BÄTTRE än förra gången.

Nu har ja just kollat klart på big brother och ska släppa in kaninen och starta ett glee avsnitt innan ja somnar. Har börjat kollat om på första säsongen igen bara för ja e lite desperat. Imorgon blir det skola, gym och grillning med några i klassen, myspys!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0