MORSDAG.

Grattis på morsdag, ha en bra morsdag (eller vad man nu säger) världens bästa mami.

Idag har man svullat morsdags tårta med momma på besök, slingade även håret på momma och sprutade ner hennes kläder när ja skulle skölja ur allt, ber om ursäkt för det momma. Dagen har varit slapp och d blev ingen målning alls i helgen då det har regnat sjukt mycket som vanligt. Jag tog mig en promenad senare idag då ja väntade i stort sätt hela dagen på elitloppet på tven, missade såklart själva loppet då ja stod i duschen men ja överlever. Resten av dagen har ja haft panik över pengar (då ja spenderat en massa på gymsaker, ÄNTLIGEN) och teoribok, ätit fruktansvärt mycket då ja och linnea kom överrens i helgen om att vi är klar med nyttigheter då det är studenten och allt(inte för att ja har någon att fira förutom bööa i skåne som kan bli lite svårt, men ja firar för dig skallepär!) och sen blev d ju spännande big brother som snart är slut!

Imorgon blir det tidigt gym med Linnea innan skolan, sen blir det lite skola i onödan och vidare mot tandläkaren i odensala.. Hjälp. Nu hämtar ja mitt kvällsvatten som kääringa behöver och somnar sen!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: åh, jag har väntat på den här dagen :') vi är match made in heaven! klart jag vill!! :D

2011-05-30 @ 17:15:23
URL: http://nattstad.se/nathalie.e
Postat av: mormor

Jag är glad för mina fina slingor som är toppen.

Byxorna torkade ju på stuts. Tack för hjälpen.

KRAM Mormor

2011-05-31 @ 08:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0