Hej, surpuppan Elofsson här.

En surpuppe-jävel har ja varit idag. Efter en otroligt onödig skoldag gick jag på stan med Fjant och fick för mig att handla upp lite pengar som jag inte har, var en bra idé, började även överväga att stoppa huvudet i toaletten(som vanligt) när ja försökte trycka på mig ett klädesplagg som var alldeles för liitet, gick senare vidare på körskolan och gjorde lite test tsm med Laxen, jag SOMNADE till i dataskärmen ett antal gånger under ett test och fick inte ut någonting av det så ja åkte hem och frös i soffan tills mia kom och skulle klippa sig. När ja va klar slingade ja mot min vilja systers hår med en rutten väteperoxid så den tog typ ingenting och sen har ja bara varit en surpuppa resten av dagen. Kan ha varit för att ja satt uppe hela natten och skrev på en uppsats. jag måste sova. Men först Dr.90210!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0