HAPPY!

Sjukt skön dag! Nu är en timmes lektion imorgon typ sen är vi ledig tills på tisdag nästa vecka och då har vi egen hårdvård och sen är det avslutning på onsdagen, sköönt.

Idag klev hurtbllarna nichole och Linnea upp innan skolan och gymmade! Hade typ lektion en halvtimme sen slutade vi, gick runt lite på stan med tjejerna i klassen och tog senare bussen mot tandläkaren. Gick bra, hade inga hål, dock skrapades min käft sönder, känner mig utplånad. Sen gick jag hem i regnet till torvalla, hängde med och handlade, köpte donken mat och kan ha smakat(en hel) Mcflurry med ballerina kladdkake smak? jaja det är ja värd säger vi. Nu har ja just lämnat in MVG uppsatsen i max kurs då ja har suttit och skrivit klart den duktig som jag är. Nu har jag INGENTING kvar i skolas ALLS! Nu är ja överlycklig! Nu blire fast and the furious 5 med nattli!
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0