Bussfan spräckte öronen på mig innan attentatet!

Idag hade ja nationellt prov med Linnea på förmiddagen(engelska) och på eftermiddagen fixade ja och erika Nygrens bal frisyr. Blev jätte fint tycker jag och hon verkade nöjd, kommer bilder på både frisyren och sen balen  sen när ja lagt in dom på datan. Efter skolan skyndade jag mig att gymma innan ja åkte hem i tron att hinna duscha innan vi(jag, natta och carro) drog vidare mot balen för att fota lite, hann ju såklart inte med det så ja hoppade i stortsett av bussen, tog ett äpple och klev sen in i bilen. Blev självklart nästan påkörd av en bussjävel som spräckte öronen på oss när han tutade så man trodde han hade somnat med plytet på tutan eller nått. IDIOT.

Lite bilder från eventet kommer nu!








Nu ska ja kolla big brother och Dr. 90210 innan ja somnar! Imorgon blir det gym och bio!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0