BILDER.

Tänkte lägga in lite bilder sen sundsvall och aspås. Valborg(kommer aldrig lära mig hur det stavas) igår, hade skitskojj även om surpuppan i mig kom fram där ett tag, kommer kanske bilder sen från märtas kamera.

SUNDSVALL. (med dom här tre mupparna)
 







ASPÅS. (Huset vi ska måla)



Nu ska ja släppa in idioten i buren innan han tuggar sönder benen på mig. Imorgon är d skola igen och matteprovet ska bli avklarat med linnea en gång för alla! ska även bli nyttig(hehe) igen då ja klarar av party tricket "gravid" utan problem numera.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: m

Eh.....jag har sett "gravid-tricket" gott folk och det ser mer ut som en ärta som lagt sej ytligt på magen!!! =)

Snygga bilder gumman!



Kram fr mami till min lilla stinky-winky

2011-05-02 @ 08:53:02
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0