Outsidern tolli?

Idag vaknade jag hos pappa klockan halv två ungefär, städade ihop lite och gick hem till ängsmon. Bläddrade även igenom en muffinsbok som nicco hade framme i vardagsrumme på stam, så nu känner jag verkligen suget efter nått hembakat. Duktig som man är ska man faktiskt laga maten här hemma idag, ska göra hemmagjord pizza och jag ska faktiskt även göra degen helt själv, får se hur d går. Hoppas ja lyckas för fy fan va gott!

Lite kul å veta kanske?
-Jag hatar nysar för de stinker och skrämmer livet av mig
-Jag är livrädd för vattenlivet och havsdjur som hajar tex. När jag var liten vågade ja inte bada i badkar då ja trodde att en haj skulle äta upp mig under ifrån. D tror jag även idag.
- jag tycker katter och kossor är opålitliga
- Jag har en tendens till att dela apelsinskal i 45738 bitar innan ja slänger det
- jag KAN inte säga kuk eller fitta
- jag har ständigt huvudvärk, vissa dagar värre än de andra.
- jag ÄLSKAR ost!
- Det godaste gott gottan som finns är cheesecake, kladdkaka och BJ´s.
- Jag hatar fötter.
- Jag pratar ALLDELES för mycket.
- Blir jag inspirerad, så ritar jag.
- Jag rapar när jag e hungrig(mums)
- Jag måste leta på internet hur jag ska göra den här pizzadegen då ja inte kan nånting om matlagning, nu blev det stressigt.
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0