Vansken, camillas lerfigur, handfatet(!), smocka i ögat?

Igår firade vi Emma och Vanjas 18 års dag i efterskott med gamla klassen o tvillingarna, dom bjöd på middag och d va en riktigt nostalgisk kväll med mycket skratt. Vi drog vidare till krogen sen (som spelade dålig musik hela kvällen) och riktigt kul hade vi! eller iaf jag.

Viktigt meddelande till sävelid: tror du slog till mig i ögat igår. läser du det här så undrar jag bara.. varför?

snodde en bild sen igår av isabelle eftersom jag alltid glömmer ladda
kameran nu för tiden.

Idag är jag sjukt trött och vi har just vare på stan en sväng. Vet inte varför när ja tänker efter, hatar marknader. Nu ska ja kolla OTH och försöka lista ut hur ja ska ta mig till lugnvik ikväll. Middag och melodifestivalen hos melin, d ska vli trevligt, måste se till och vakna innan bara.
Hadé! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0