Nu blire belöning(mackor) och OTH!

Idag har vi haft heldag i salongen, hade tre kunder idag vilket gick jätte bra, började supersvårt och sen blev det bara lättare och lättare tills sista tjejen som bara skulle toppa lite grann.

Första tjejen
hade en bild på victoria beckham och ville alltså ha en hög gradering i nacken och lång lugg och långt på andra sidan. (de är typ den svåraste klippningen ja kan tänka mig), men det vart jätte fint och hon vart nöjd. Började även den här klippningen med att klippa mig i fingret.
Andra kunden var lite speciell, tror hon hade nån sjukdom(psykisk) då hon hade axellångt hår men hade slitit av sig en massa uppe på huvudet så det var jätte kort(d gjorde hon när hon mådde dåligt sa hon) och hon var lite speciell, dock så pratade hon väldigt mycket, speciellt om hur snygg pianisten robert welsh(?) var, hon va skön ju. Tredje tjejen skulle bara toppa håret lite grann.

sen blev d ut å köra med melker på Za! körde vid trafikljus för första gången, gick skitbra om man bortser från dom två gångerna han fick tvärnita för att få stop på bilen då jag antingen körde mot gult eller inte stannade i en korsning(d tog tvärstop). Även d klassiska hände. Fick kärringstop mitt i trafiken när d blev grönt igen, startade om bilen, fick kärringstop, startade om bilen igen och insåg att jag hade 3ans växel i. Men bortsett från dom sakerna gick d skitbra och det var jätte kul. Efter det blev d banken i 10 timmar och sen har jag inte gjort så mycket mer sen ja kom hem förutom äte och duschat.
lovade mig själv att läsa i teoriboken.. men d blev ju sent nu..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0